Criteris de qualificació
Els Criteris de qualificació durant l’etapa d’educació primària es dividiran en tres blocs:
EVALUACIÓN PROCEDIMENTAL/ACTITUDINAL
- Treball individual: Representa el valor del 10% de la nota final de cada avaluació i es tindran en compte alguns dels següents aspectes:
* En els cursos de 1r a 3r el treball tindrà un valor del 5%- Conducta.
- Interès i/o actitud en classe (això inclou el comportament i respecte de les normes de classe).
- Falta de material.
- Treball individual en classe o tasques de casa.
- Llibreta.
- Observacions del professor a l’aula.
- Treball cooperatiu: Representa el valor del 20% de la nota final de cada avaluació i es tindran en compte alguns dels següents aspectes:
- Autoavaluació i coevaluació del procés i autonomia del grup per a l’assoliment d’un objectiu comú: Organització del grup,
planificació del temps, participació personal en el grup… - Avaluació del professor durant les diferents activitats cooperatives que es realitzin al llarg de l’avaluació.
- Autoavaluació i coevaluació del procés i autonomia del grup per a l’assoliment d’un objectiu comú: Organització del grup,
EVALUACIÓN CONCEPTUAL
- Continguts: Representa el valor del 70% de la nota final de cada avaluació i es tindran en compte alguns dels següents aspectes:
* En els cursos de 1r a 3r el treball tindrà un valor del 75%- Continguts avaluats mitjançant proves orals: exposicions, debats, lectura, entrevistes…
- Continguts avaluats mitjançant proves escrites: fitxes, controls, dictats, redaccions…
- Continguts avaluats mitjançant qualsevol altre tipus d’activitat: Projectes, jocs, activitats dins de l’aula d’informàtica, vídeos, excursions…