Altres serveis

Consergeria i accés

Horari de conserjería: de dilluns a divendres de 7:30h a 21:00h. Dissabtes (esports) de 09:00h a 13:00h.  Al juliol de 9:00h a 14:00h.

Secretaria

Horari de secretaria: de dilluns a divendres de 9:00h a 13:00h i de 17:00h a 18:00h. Al juliol de 9:00h a 13:00h.

Acollida matinal

El servei d’acollida matinal oferix la possibilitat de deixar als xiquets en l’escola abans de l’hora habitual d’entrada. Està pensat pels alumnes d’Infantil i Primària principalment, en horari de matí de 7:30h a 9:00h.

Menjador

El Col·legi Parroquial Don José Lluch ofereix servei de menjador tots els dies lectius del curs, inclòs juny i setembre, en dues modalitats: curs complet i tiquet diari.

Els menús s’elaboren artesanalment i es serveixen acabats de fer pel nostre cuiner Pepe Porta que s’encarrega d’aquesta tasca des de fa més de 25 anys i és conegut també pels molts esdeveniments parroquials que s’organitzen al menjador del col·legi. Els menús són dissenyats per un dietista i estan basats en la dieta mediterrània, contenen informació sobre el valor nutricional i estan a disposició dels pares en Consergeria i les oficines del centre o al següent enllaç: Menús 20-21.

Els tiquets diaris es poden adquirir a les oficines del col·legi fins a les 10 h. L’atenció a pares i mares sobre els aspectes relacionats amb el menjador la realitzarà Ana Martínez-Raposo, coordinadora del menjador, sol·licitant cita prèvia a les oficines del col·legi.

Protecció de dades

El Centre gestiona globalment les dades personals i acadèmics conforme a la normativa vigent en matèria de protecció de dades.

La qualitat del servei està avalada per la consultora *PRODAT (Nº associat 020418) i certificada per auditors externs.