UN QUADRE, DOS TÈCNIQUES

UN QUADRE, DOS TÈCNIQUES

Quin efecte ens provocaria La nit estelada de Van Gogh pintada amb ceres? I si estiguerem davant d’un quadre de Lichtenstein pintat amb canya i tinta xinesa?  En quin grau influeix la tècnica en la percepció de la imatge? I en l’execució?

El curs ha començat i els alumnes de Dibuix Artístic I han posat en marxa la maquinària imaginativa i estan en ple rendiment. En aquest primer treball analitzen i estudien els diferents acabats que ofereixen tant les tècniques humides com les seques. Experimenten, proven, aprenen uns dels altres, busquen solucions als problemes que hi van sorgint i extrauen conclusions. Dalí, Van Gogh, Monet i Lichtenstein, entre d’altres, són els models.

Els caps creatius al servei de l’Art.

Noves incorporacions a Educamos

Noves incorporacions a Educamos

Estimades famílies:

Com ja sabeu, Educamos és la plataforma que utilitzem per a la comunicació famílies-centre.

Ja s’han generat les claus d’Educamos de tots els pares d’alumnes nous d’aquest curs, així com les dels alumnes nous d’ESO i Batxillerat.

Les famílies que hàgeu lliurat el correu electrònic en consergeria, haureu rebut un correu amb les claus.

A les famílies que no hàgeu lliurat el correu en consergeria se vos ha generat la clau i haureu de passar a arreplegar-la per consergeria.

En el cas de les famílies d’infantil de 3 anys que encara no hàgeu proporcionat el correu electrònic i que aparega solament un progenitor en la plataforma, haureu de passar per consergeria a deixar les dades del segon progenitor i el correu del primer progenitor. Vos enviarem les claus i contrasenyes del segon progenitor al correu electrònic.

 

 

A mesura que s’amplien les prestacions de la plataforma, vos anirem informant de les mateixes pel servei de missatgeria d’Educamos o per altres vies, també facilitarem manuals d’ús.

Des d’este primer moment, ja estan operatives les següents funcions:

  • Visualització i justificació d’absències i retards (tots els nivells).
  • Visualització d’amonestacions verbals / escrites i justificació d’amonestacions escrites (ESO-BATX).
  • Visualització de circulars (coexistiran en format paper fins a finals de gener).
  • Butlletins de notes.
  • Avisos del centre / Horari setmanal de l’alumne.
  • Servei de missatgeria, en breu estarà actiu i donarem unes pautes d’ús.

Si no rebeu el correu d’usuari i contrasenya, o si necessiteu una nova, podeu sol·licitar-ho en consergeria, els conserges donaran les claus personals presentant el vostre DNI.

Agraïm la vostra col·laboració.

6è visita la València Modernista

6è visita la València Modernista

Els alumnes de sisè hem pogut redescobrir la bellesa de la nostra   València Modernista.
Desprès de l’any passat haver visitat la València Medieval, enguany tocava anar un pas més enllà i fer aquesta activitat.
Començàrem per visitar l’estació del Nord, on els nostres guies ens van fer una explicació molt detallada de totes aquelles coses que amb una primera ullada no podem veure ni entendre (per què es diu Estació del Nord; quin és el principal tema dels mosaics…).
Després anàrem a fer la visita de l’Ajuntament: l’Hemicicle i el museu on es troba el pendó de Jaume I.
Més tard, i després de l’entrepà de l’esmorzar, anàrem a l’edifici de Correus, on la principal cosa que voliem veure era la cúpula central de l’edifi.
Finalment, visitàrem el Mercat Central i el de Colón, icones de la nostra terra valenciana. Tractàrem d’apropar als xiquets i xiquetes a tot allò quasi oblidat que forma part de la nostra tradició.
Ha sigut un matí fenomenal.
Agraïm als guies que ens ho han mostrat com sempre, genial.

Classes extraescolars d’anglès

 

Classes extraescolars d’anglès

 

Aquest any continuem amb les classes extraescolars d’anglès a la nostra escola. Si esteu interessats, el proper dia 27 de setembre tindrà lloc la reunió informativa. No falteu, les places són limitades.

Reuniones inicio de curso Infantil-Primaria

Estimadas familias hoy empezamos las reuniones iniciales de curso.

Todas las reuniones se realizarán en el SUM, excepto la de segundo en la Biblioteca.

Recordar que los alumnos no pueden asistir a las reuniones.

Els retrobaments, les ganes de començar i els nous reptes protagonistes de l’inici de curs 2017-2018

 

Els retrobaments, les ganes de començar i els nous reptes protagonistes de l’inici de curs 2017-2018

11 de setembre, 11.15 hores i per fi iniciem, amb moltes ganes, el curs 2017-2018 sota el lema “Fem el que ell ens diu“. Després d’unes vacances ben merescudes, els alumnes del nostre centre han tornat a les aules i de nou el guirigall i l’activitat regnen en tots els racons del col·le.

Aquest matí, el punt de trobada ha sigut el SUM, on han conegut qui serà el/la tutor/a que els acompanyarà durant la resta de l’any, per a seguidament traslladar-se a la seua aula durant els pròxims mesos, el lloc on rebran classe i conviuran amb la resta dels seus companys i amics.

Han sigut unes vacances profitoses, en les quals tant alumnes com professors hem carregat les piles per a donar i rebre el millor de cadascun de nosaltres. Per davant ens queda un any intens, de treball, esforç i molts reptes, i en el qual segur que tampoc falten les sorpreses.

¡Bienvenidos!

¡BIENVENIDOS!

El curso está a punto de empezar. Todos los niveles inician el curso el próximo lunes día 11 de septiembre en el siguiente horario:

 

Infantil

  • 3 años:

A los alumnos a los que, según la entrada escalonada, les corresponda entrar el día 11, entrarán a las 9:30h. Los días 12 y 13 en horario habitual (9:00h).

  • 4 y 5 años:

Los alumnos entrarán a las 9:00h.

La entrada se realizará por la puerta de Pintor Valero. El horario será de 9:00 a 13:00h.

 

Primaria

  • 1º Primaria:

Los alumnos el día 11 de septiembre a las 9:00 accederán al centro por la puerta de infantil (Calle Pintor Valero) y acudirán a las aulas donde se encuentre ubicada la tutora del curso anterior , para que esta  acompañe  a los alumnos  hasta el patio de primaria con los nuevos tutores.

Los alumnos que se incorporan por primera vez  al centro, el día 11 acudirán a dirección, donde les esperarán sus tutores.

Los demás días entrarán por la puerta de Divino Maestro como el resto de alumnos, accederán solos y durante el primer mes los tutores estarán en la puerta para recibirlos. Para favorecer su autonomía no deben acompañarlos los padres. El horario será de 9:00 a 13:00h.

Como el material se encuentra en las aulas, los primeros días solo deben traer un estuche  y  la agenda, el tutor ya les informará a lo largo de la semana.

  • 2º, 3º ,4º,5º y 6º de Primaria:

Los alumnos accederán por la puerta de Divino Maestro a las 9:00h. Los primeros días solo deben traer un estuche y  la agenda ,el tutor ya les informará a lo largo de la semana.

 

Secundaria

  • 1º de ESO: a las 11:15h
  • 2º de ESO: a las 11:45h
  • 3º de ESO: a las 12:15h
  • 4º de ESO: a las 12:45h

Todos los alumnos de ESO acabarán las clases a las 13:20h. La recepción será en la Sala de Usos Múltiples.

Bachillerato

  • 1º de Bachillerato: a las 13:15h
  • 2º de Bachillerato: a las 13:45h

Los alumnos terminarán cuando finalicen las presentaciones con sus respectivos tutores. La recepción será en la Sala de Usos Múltiples.

 

 

Proyecto Design for change 1º Primaria

 

Design for change 1º Primaria

Durante el mes de junio los alumnos de 1.º de Primaria nos hemos iniciado en un proyecto muy interesante llamado Design for Change.

Dialogando sobre aquellas cosas que nos gustaría cambiar nos planteamos distintos retos.

Nos convertimos en detectives y observamos las clases, el pasillo y los baños de nuestro piso. Fuimos anotando aquellas cosas que no nos gustaban o que echábamos en falta y decidimos en cada clase un foco de actuación:

1.º A: Los baños

1.º B: La clase

1.º C: El pasillo

A continuación, pensamos qué hacer para poder llevarlo a cabo y elaboramos un plan. Con mucha ilusión nos pusimos manos a la obra y muchas ideas geniales surgieron de cada grupo de trabajo.

Algunas vimos que no eran viables (falta de tiempo y recursos) y tuvimos que descartarlas. Sin embargo, conseguimos realizar muchos de los cambios propuestos y la verdad… ¡Estamos muy contentos!

Hemos descubierto que todos podemos llegar a ser emprendedores del cambio con sólo sentir, imaginar, actuar, compartir y evolúar todo lo que tenemos a nuestro alrededor.

Itàlia rep els estudiants de 1r de Batxillerat per a celebrar el fi de curs

 

Itàlia rep els estudiants de 1r de Batxillerat per a celebrar el fi de curs

Des del 22 al 29 de juny, els alumnes de 1r de Batxillerat han estat celebrant el fi de curs a Itàlia. Un viatge d’una setmana de durada que els ha permés conéixer i recórrer les principals ciutats d’aquest país que amaga grans tresors.
Després d’una gran matinada per a volar de València a Milà, un autobús els esperaba per a conèixer la famosa ciutat dels canals, Venècia. Els dos dies posteriors els van dedicar a conèixer la Toscana, visitant Pisa, Lucca i Florència. I per a finalitzar, Roma, la ciutat eterna. L’encant dels seus carrers empedrats, les seues monumentals places, els seus famosos gelats…la fontana di Trevi, el barri del Trastevere, piazza Navona, el Coliseu, els fórums imperials i el Vaticà van ser alguns dels llocs on van fer parada obligatòria. La volta a casa la van fer per mar. Un vaixell que eixia des del port de Civitavecchia els va traslladar fins a Barcelona i a mitjanit van arribar a Alboraia. Cansats, però molt contents de viure l’experiència i de conéixer un país que no deixa indiferent a ningú.