1r d’ESO “A” es proclama guanyador de la 24ª edició del festival de nadales

El Nadal mereix ser celebrat i com ja és tradició en el nostre col·legi hui ha sigut un dia molt festiu. Com cada any en aquestes dates, els alumnes de Secundària han participat en el clàssic festival de nadales que hui ha celebrat la seua 24 edició.

El SUM ha sigut el punt de trobada i lloc on hem pogut escoltar grans creacions amb lletres molt creatives i originals que han arrancat l’aplaudiment i els riures de tots els que estàvem. També els alumnes de l’optativa d’Alemany ens han delectat amb dues nadales alemanyes molt emotives que han acompanyat de divertides coreografies.

El jurat, integrat pels professors Ana Perales, Juan Monleón, Moisés Veros i Cristóbal Martínez ho ha tingut realment complicat, ja que el nivell de les actuacions ha sigut molt alt. Després de les intenses deliberacions l’or ha anat a parar a la classe de 1r ESO “A” amb la seua nadala “Los días de Navidad“. La plata l’ha aconseguit 3r ESO “C” i el bronze per a 2n ESO “C” amb la seua creació “La patrulla navideña“.

A més, el director del Secundària, José Vicente Ferrer, i una representant de l’AMPA, Reyes Dolz, han aprofitat el festival per a fer el lliurament dels premis als guanyadors del concurs de postals:

1r premi 1r ESO: Adriana Blanco Camisón (1r ESO “C”).

2n premi 2n ESO: Estela Ontoria Soriano (2n ESO “B”)

3r premi 3r ESO: Gonzalo de Esteban Antón (3r ESO “C”)

Des d’ací volem aprofitar per a desitjar-vos, de part de tot la comunitat educativa que formem el col·legi Parroquial Don José Lluch, un Feliç Nadal i que el 2018 estiga carregat de desitjos complits.

Posted in Sin categoría.