6×6 RunCáncer

En 2021, la solidaritat contra el càncer tampoc para. El Circuit RunCáncer – AECC València posa en marxa un nou repte virtual: sis mesos, sis causes, amb carreres, caminades i marxes nòrdiques. I per descomptat… 100% solidari!

¡El nostre col·legi serà entitat col·laboradora!

El repte arranca el 4 de febrer, Dia Mundial contra el Càncer, i finalitza al juliol. Cada mes, podreu optar per córrer, caminar o fer marxa nòrdica des d’on vulgueu, complint sempre les normes vigents del moment i del lloc on vos trobeu.

Per a fer la inscripció heu de descarregar-vos primer l’app STRAVA, on podreu unir-vos al Club “RUNNERS DON JOSE LLUCH”, i compartir els vostres entrenaments, carreres o recorreguts.

Després ja podeu fer la inscripció en el repte 6×6 RunCáncer, recordar fer-ho com a club i empresa col·laboradora: DON JOSE LLUCH.

Tutorial Strava

Tutorial RunCáncer